Informacje techniczne - Ulotki reklamowe
Format ulotek reklamowych
Drukujemy ulotki reklamowe wszystkich rozmiarów (A3, A4, A5, A6, DL) oraz ulotki w formatach niestandardowych.
Podstawowe formaty ulotek [mm]:
|
Format netto |
Format brutto |
|
(format po obcięciu) |
(format ze spadem) |
A4 |
210 x 297 |
212 x 301 |
A5 |
148 x 210 |
150 x 212 |
A6 |
105 x 148 |
107 x 150 |
DL |
99 x 210 |
101 x 212 |
2 x DL |
200 x 200 |
202 x 202 |
Na czym drukujemy ulotki reklamowe?
Druk ulotek realizujemy na wszelkich surowcach (kreda błysk, kreda mat, papier ozdobny) w zakresie gramatur od 45 g/m2 do 350 g/m2
Forma ulotki reklamowej
Realizujemy ulotki proste, ulotki składane (ulotki falcowane lub ulotki bigowane) oraz ulotki z wykrojnika (sztancowane).
Ulotki mogą być składane w nastęoujący sposób:
- ulotki składane w "Z"
- ulotki składane w "C" (ołtarzyk)
- ulotki składane na pół
- ulotki składane w harmonijkę (kilka łamów)
- ulotki składane asymetrycznie (wg życzenia Klienta)
Metody druku ulotek reklamowych
Druk ulotek realizujemy na wszelkich surowach (kreda błysk, kreda mat, papier ozdobny) w zakresie gramatur od 45 g/m2 do 350 g/m2
Drukujemy ulotki metodą offsetową (druk arkuszowy lub druk rolowy) oraz metodą sitodruku, a także metodą druku cyfrowego.
Cennik - Tanie ulotki
Idea akcji
W odpowiedzi na zapotrzebowanie Klientów wprowadziliśmy nowy produkt do naszej oferty oparty o założenie wspólnego druku ulotek i plakatów dla wielu Klientów bądź jego oddziałów terenowych. Tak skonstruowana usługa ma na celu obniżenie ceny jednostkowej ulotki lub plakatu, a tym samym zwiększenie dostępności do tego typu materiałów poligraficznych dla większego grona odbiorców.
Dlaczego te ulotki są takie tanie?
Istota tej akcji polega na kumulowaniu zamówień przez kilka dni, a następnie wspólnym ich realizowaniu w oparciu o ujednolicone parametry techniczne, takie jak wspólny rodzaj i gramatura surowca oraz nakład. Tym sposobem Klient otrzymuje pełnowartościowy produkt w znacznie niższej cenie.
Cennik: Tanie ulotki
|
FORMAT |
|
A4 |
A5 |
A6 |
DL |
|
210 x 297 mm |
148 x 210 mm |
105 x 148 mm |
99 x 210 mm |
2.500 egz. |
373 zł |
248 zł |
197 zł |
248 zł |
5.000 egz. |
549 zł |
373 zł |
248 zł |
307 zł |
10.000 egz. |
989 zł |
549 zł |
384 zł |
549 zł |
20.000 egz. |
1.815 zł |
1.022 zł |
582 zł |
1.084 zł |
Parametry technicze: Tanie ulotki
Technika druku: |
Druk offsetowy |
Rodzaj surowca: |
Kreda 135 g/m2 |
Kolorystyka: |
4+4 (CMYK) |
Dostawa: |
kurier UPS lub Poczta Polska |
Pakowanie |
paczki, zabezpieczone do transportu |
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć w prosty sposób:
- wyślij zwykły email na adres Biuro@Druk-Polska.pl, określając format, nakład oraz dane zamawiającego - oddzwonimy i ustalimy brakujące szczegóły
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta pod nr telefonu: 505 196 567.
Płatności
Płatność odbywa się na podstawie Faktury PRO FORMA przedstawionej Klientowi po złożeniu zlecenia. Do przesyłki dołączana jest zawsze Faktura VAT obejmująca również koszt transportu. Wszystkie ceny podane są netto.
Termin realizacji
Ulotki są drukowane 1., 10. i 20. dnia każdego miesiąca. Jeżeli jest to dzień ustawowo wolny od pracy, wówczas druk odbywa się w najbliższym dniu roboczym. Wysyłka ulotek o dbywa się trzeciego dnia roboczego licząc od daty druku.
Jak przesłać pliki do druku?
Pliki do druku może przekazać na dwa sposoby:
- wysłać jako załącznik we wiadomości email (pliki do 20 MB)
- przesłać email z linkiem do ściągnięcia plików z Państwa serwera FTP
Projekt graficzny i format pliku
Projekt graficzny musi zostać dostarczony najpóźniej w przeddzień druku. Projekt graficzny może być zapisany w następujących formatach:
- PDF najlepiej w profilu "Do druku" (eng. "for Prepress")
- TIFF (bitmapa, 300 DPI)
- JPG (bitmapa, 300 DPI)
- CDR (CorelDRAW!)
- PSD (Adobe PhotoShop)
- AI (Adobe Illustrator)
W przypadku formatów wektorowych (CDR i AI) wszystkie teksty należy zamienić na krzywe.
Uwaga!
Projekt powinien zakładać 1-2 mm spadu na cięcie. Przykładowo, dla ulotki A4, format netto (po obcięciu) wynosi 210 x 297 mm, zatem format brutto (ze spadem) powinien wynosić 212 x 299 mm. Należy przy tym pamiętać, że spad jest odcinany i nie mogą się na nim znajdować żadne istotne informacje, a jedynie tło ulotki czy plakatu. Przy projektowaniu, warto też odsunąć zawartość merytoryczną na bezpieczną odległość od lini cięcia.
Nie masz projektu?
Nic prostszego - zaprojektujemy dowolną ulotkę lub plakat. Z pewnością zaproponujemy konkurencyjną cenę. Po prostu skontaktuj się z nami! (biuro@druk-polska.pl)
Wszystkie ceny na stronie są cenami netto za 1 egzemplarz. |